Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti spolupráce s absolventy vysoké školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009713" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009713 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti spolupráce s absolventy vysoké školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na vysokých školách s mnoha studenty je problémem udržet vztahy mezi pedagogy a studenty. Studenti se po dokončení studia stanou absolventy, kteří mohou být důležitou cílovou skupinou pro další spolupráci s vysokou školou (další vzdělávání, účast ve výukovém procesu, ekonomická spolupráce). Jednou z možností kontaktu s touto důležitou skupinou je vytvoření komunikačního informačního systému. Cílem těchto aktivit je soustavné vytváření oboustranných výhodných vztahů a zvýšení pocitu sounáležitosti absolventů s jejich mateřskou univerzitou.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of cooperation with graduates

  • Popis výsledku anglicky

    At universities with a lot of students there is a problem to continue profitable relationships between pedagogues and students. Students after a graduation become graduates, who can be important target group for other cooperation with university (other education, participation in teaching process, economic cooperation). One possibility of contact with this important segment is creation communiation and information system. Target of these activities is systematic creation double-sided profitable relationships and enhancement graduates sense of belonging with their graduated university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    19-24

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku