Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití databází v marketingu vysoké školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009715" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití databází v marketingu vysoké školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po roce 1989 vstoupily České univerzity do prostředí, kde se zvyšuje počet soukromých vzdělávacích subjektů, ale snižuje se počet studentů. Lidé na všech stupních hierarchie vysoké školy potřebují správné informace. Marketingový informační systém jim může pomoci pouze v případě, že se vytvoří výhodné vztahy mezi vysokými školami a okolím. Pro vytvoření odpovídající databáze je potřeba soustavná práce s poskytovateli těchto informací.

  • Název v anglickém jazyce

    Database utilization in marketing of the high school

  • Popis výsledku anglicky

    After the year 1989 Czech universities entered into the atmosphere, where the number of private educational subjects has increased and the number of students has decreased. So all people at the university hierarchy need the correct information. The marketing information system can help them. And in the same moment profitable relationships have to create between universities and the precints. To make corresponding databases is needed the systematic work with providers of this information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Využitie databáz v marketingu

  • ISBN

    80-968904-6-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    44-47

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislavě

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    21. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku