Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Synergetické efekty logistického potenciálu ve fraktálních strukturách podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009741" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Synergetické efekty logistického potenciálu ve fraktálních strukturách podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Synergetické podnikání by mělo využívat veškerý svůj potenciál k maximální připravenosti a adaptabilitě v tržním prostředí. Očekávaná schopnost managementu by měla přinášet synergetické efekty ve správně zvolené strategii podniku.Logistický potenciál,jako průnik struktur fraktálního podniku, svými typickými rysy vnitřních faktorů úspěšnosti, představuje nezanedbatelnou spoluúčast na tvorbě i udržení dynamiky a vitality podniků výrobních i obchodních

  • Název v anglickém jazyce

    Synergetic effects of the ligistic potential in the fractal structures of the firm

  • Popis výsledku anglicky

    Synergic under taking should make use of all its potential for the maximum readiness and adaptability in the market enviroment. Expected ability of the logistic management should bring synergic effects in a correctly chosen business strategy. Quality prereguisites of the new management structures unifolds from the new inovation dilemas of the business. The logistic potential as a sross section of the structures of the fractal business with its typical factures of the internal factors of successibility presents the part of creation of dynamic developnent and vitality of the production and trade businessis

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    95-100

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku