Hledání informací - zákazníci versus zaměstnanci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009771" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hledání informací - zákazníci versus zaměstnanci
Popis výsledku v původním jazyce
V této době patří vyhledávání informací k běžné činnosti mnoha uživatelů Internetu, ale také zaměstnanců, kteří využívají podnikové intranety. Podstata vyhledávání je u obou skupin stejná. Co v možná nejkratším čase najít informaci, kterou potřebují prosvou práci nebo která je zajímá. Mezi těmito skupinami však existují velice podstatné rozdíly na které se zaměřuji v tomto příspěvku.
Název v anglickém jazyce
Information mining - zaka
Popis výsledku anglicky
Computer users need to find information very fast and accurately. Users on Internet have different requests than users on intranets. The differences are very important to understand problems of both groups of users.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informační technologie pro praxi
ISBN
80-86840-05-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
83-87
Název nakladatele
TANGER, spol. s r.o.
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
23. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—