Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010371" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010371 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky
Popis výsledku v původním jazyce
Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.
Název v anglickém jazyce
Marketing view of brand attributes
Popis výsledku anglicky
Private label attributes definition and classification make an essence of paper, based on the concept of total product. The way of study was oriented on the identification specific research methods to attributes analyze. The paper contribution is both theoretical, and practical.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
30-37
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
27. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—