Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010371" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing view of brand attributes

  • Popis výsledku anglicky

    Private label attributes definition and classification make an essence of paper, based on the concept of total product. The way of study was oriented on the identification specific research methods to attributes analyze. The paper contribution is both theoretical, and practical.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    30-37

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku