Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etika podnikání v sociálních aspektech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010374" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010374 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etika podnikání v sociálních aspektech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Standardní ekonomické paradigma v současné době usiluje o dílčí zobecnění mikroekonomie, a to v průniku sociologie, psychologie a ekonomie. Etika sociálního podnikání je součástí hospodářské etiky, kde motivace je ústředním pojmem. Vnější i vnitřní vztahy etiky podnikání by měly vycházet z morálních kodexů oboustranné afirmace chování mezi skupinami, které se podnikání účastní. Otázka volby sounáležitosti vytváří etický paradox konkurence.

  • Název v anglickém jazyce

    Social aspects of the business ethics

  • Popis výsledku anglicky

    Standard economy paradigma works towards the particular generalization of microeconomy at present using intersection of sociology, psychology and economy. Ethics of the social business is a part of the ethics of economy where motivation seams to be the fundamental concept. External and internal relations of the business ethics should be derived from the moral codes of the bilateral afirmation of behavior between groups taking part in business. The problem of election of solidarity creates the ethics paradox of the competition.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Determinanty sociálného rozvoja - sociálne podnikanie

  • ISBN

    80-8055-966-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    284-291

  • Název nakladatele

    UNIVERZITA MATEJA BELA

  • Místo vydání

    BANSKÁ BYSTRICA

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    27. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku