Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010380" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z hypotetického příkladu horizontální kooperace českých výrobců, kteří vytvoří sdružené odbytové centrum (Factory Outlet Center). K objektivnímu posouzení postavení této entity na trhu je nutné analyzovat přitažlivost odvětví a identifikovat konkurenční síly v odvětví. Analýza je pak východiskem pro určení generické konkurenční strategie, na základě které může Factory Outlet Center získat a udržet konkurenční výhodu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Factory Outlet Center as Alternative Distribution Form

  • Popis výsledku anglicky

    The paper results from the hypothetic example of the horizontal cooperation of Czech producers, who establish a Factory Outlet Center. The sector gravitation analysis is the postulate for an objective determination of this entity in the market and for identification the competitive pressures. The analysis is resource for specification the generic competitive strategy as a basement for derive and maintain the Factory Outlet Center's competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    101-107

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku