Aktuální marketingové trendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010392" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010392 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální marketingové trendy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na významné a aktuální oblasti marketingového prostředí a trendy jeho vývoje. Mapuje především situaci v oblasti podmínek vývoje trhu, konkurence, vývoje spotřebitelské poptávky a poptávky na business trzích, včetně možností jejich segmentace. Součástí je také přehled současných aktuálních nástrojů, kterých využívá marketing při budování tržní pozice.
Název v anglickém jazyce
Present trends of marketing
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on key and actual section of marketing environment and its evolutional trends. There are described conditions of market evolution, competition, consumer demand development and demand in business markets including, which have been used in marketing by building. of firm market position.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
25-29
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
27. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—