"Nová" komunikační strategie při vstupu na zahraniční trhy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F05%3A00018339" target="_blank" >RIV/61989100:27510/05:00018339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Nová" komunikační strategie při vstupu na zahraniční trhy
Popis výsledku v původním jazyce
Novým přístupem nazývám vstup na zahraniční trhy prostřednictvím ?nové? komunikační strategie přes www stránky na Internetu. Tento vstup není omezen žádnými hranicemi. Prostřednictvím www stránek, pokud budou v jazyce zákazníka, se otevírá další trh miliónů zákazníků (ovšem jen těch, kteří mají přístup k Internetu). Světový trend v oblasti nakupování a zajišťování služeb k tomu spěje. Komunikační prostředky se stávají hlavní přidanou hodnotou k výrobkům a službám a začnou rozhodovat o úspěchu jednotlivých firem.
Název v anglickém jazyce
"New" communications strategy entry to the foreign markets through
Popis výsledku anglicky
Paradigm gives a name entry to the foreign markets through ?new" communications strategy over www pages on Internet. This entrance isn't restricted no limits. Through www pages, if is in language consumer, opening next market million consumer (indeed only of those, who have access to Internet). World's trend in the area shopping and locking services hereto froths.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference 2005
ISBN
80-7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—