Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výrobkový výzkum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017491" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výrobkový výzkum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kap. 6.3 - Výrobkový výzkum se zabývá širokým okruhem problémů souvisejících s výrobkem a jeho atributy. V kapitole je vymezeno zaměření výrobkového výzkumu a dále je zde podrobně rozpracována problematika testování výrobků - smysl a cíl testování výrobku, zásady a proces testování výrobku, klasifikace metod testování výrobku a jejich charakteristika.

  • Název v anglickém jazyce

    Product Research

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter 6.3 -Product research is oriented to broad problem area of product and its attributes. The chapter defines the product research and its aims, and gives detailed picture of product testing ? focus, principles, process of product testing. The classification of product testing methods has been developed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Moderní marketingový výzkum

  • ISBN

    80-247-0966-X

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, s.r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly