Výrobkový výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017491" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017491 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výrobkový výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Kap. 6.3 - Výrobkový výzkum se zabývá širokým okruhem problémů souvisejících s výrobkem a jeho atributy. V kapitole je vymezeno zaměření výrobkového výzkumu a dále je zde podrobně rozpracována problematika testování výrobků - smysl a cíl testování výrobku, zásady a proces testování výrobku, klasifikace metod testování výrobku a jejich charakteristika.
Název v anglickém jazyce
Product Research
Popis výsledku anglicky
Chapter 6.3 -Product research is oriented to broad problem area of product and its attributes. The chapter defines the product research and its aims, and gives detailed picture of product testing ? focus, principles, process of product testing. The classification of product testing methods has been developed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Moderní marketingový výzkum
ISBN
80-247-0966-X
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Grada Publishing, s.r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—