Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017509" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá potenciálním vlivem tržního prostoru (marketspace) a rolí podnikatele na internacionalizační proces středně velkých firem pracujících s moderními technologiemi. Podle vzoru dřívějšího empirického zkoumání byl v roce 2005 proveden na území Moravsko-slezského regionu výzkum mezi zvláštní populací firem pracujících s moderními technologiemi. Jeho cílem byla deskripce internacionalizačního procesu a odkrytí klíčových faktorů, které mají na mezinárodní růst sledovaných středních firem pracujících s moderními technologiemi nejvýznamnější vliv.

  • Název v anglickém jazyce

    The Entrepreneur?s Role in Relation with Internationalisation of Medium Technology Based Firms in Moravan-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on a potential influence of the marketspace and the role of entrepreneur in internationalization process of medium technology based firms. According to former empiric surveys there was conducted a survey in the area of Moravian-Silesian region in 2005 within a special sample of technology based firms. The aim of the survey was to describe their internationalization process and to uncover key factors which have the most significant influence on the international growth of monitored medium technology based firms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Slaskiej Wyszej Szkoly Zarzadzania

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku