Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017509" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá potenciálním vlivem tržního prostoru (marketspace) a rolí podnikatele na internacionalizační proces středně velkých firem pracujících s moderními technologiemi. Podle vzoru dřívějšího empirického zkoumání byl v roce 2005 proveden na území Moravsko-slezského regionu výzkum mezi zvláštní populací firem pracujících s moderními technologiemi. Jeho cílem byla deskripce internacionalizačního procesu a odkrytí klíčových faktorů, které mají na mezinárodní růst sledovaných středních firem pracujících s moderními technologiemi nejvýznamnější vliv.
Název v anglickém jazyce
The Entrepreneur?s Role in Relation with Internationalisation of Medium Technology Based Firms in Moravan-Silesian Region
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on a potential influence of the marketspace and the role of entrepreneur in internationalization process of medium technology based firms. According to former empiric surveys there was conducted a survey in the area of Moravian-Silesian region in 2005 within a special sample of technology based firms. The aim of the survey was to describe their internationalization process and to uncover key factors which have the most significant influence on the international growth of monitored medium technology based firms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Slaskiej Wyszej Szkoly Zarzadzania
Místo vydání
Katowice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—