Zvyšování kvality veřejných služeb s využitím modelu CAF
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00016961" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00016961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvyšování kvality veřejných služeb s využitím modelu CAF
Popis výsledku v původním jazyce
Společný hodnotící rámec (Common Assessment Framework - CAF), je nástrojem TQM (Total Quality Management). Model CAF vychází z předpokladu, že vynikající výsledky ve výkonnosti organizace, v oblasti vztahů k občanům/zákazníkům, zaměstnancům a společnostijsou dosahovány na základě řízené strategie a plánování s pomocí zaměstnanců, partnerství, zdrojů a procesů.
Název v anglickém jazyce
Increases in duality public administration to Common Assessment Framework
Popis výsledku anglicky
The Common Assessment Framework (CAF) is a total quality management tool. I tis based on the premise that excellent results in organisational performace, Citizen/costumers, people and society are achieved through leadership driving strategy and planning,people, partnerships and resouces and processes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Veřejná ekonomika a správa 2007
ISBN
978-80-248-1601-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—