Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018492" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00018492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM).

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of relationship marketing and its position within strategic marketing and customer relationship management (CRM) - practical usage.

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph presents results of project GAČR in years from 2005-2007. Monograph summarizes in brief theoretical knowledge about principle marketing of relationship and dedicates special attention to customer relationship management (CRM).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití

  • ISBN

    978-80-7248-451-5

  • Počet stran výsledku

    102

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    250

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS kapitoly