Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
Popis výsledku
Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Klíčová slova
Traditional marketing (transaction)relational marketingCRMstrategically marketingscience managementquality managementstream of social responsibility
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Název v anglickém jazyce
Methodology of relationship marketing and its position within strategic marketing and customer relationship management (CRM) - practical usage.
Popis výsledku anglicky
Monograph presents results of project GAČR in years from 2005-2007. Monograph summarizes in brief theoretical knowledge about principle marketing of relationship and dedicates special attention to customer relationship management (CRM).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
ISBN
978-80-7248-451-5
Počet stran výsledku
102
Strana od-do
—
Počet stran knihy
250
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS kapitoly
—
Základní informace
Druh výsledku
C - Kapitola v odborné knize
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2007