Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018492" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00018492 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Název v anglickém jazyce
Methodology of relationship marketing and its position within strategic marketing and customer relationship management (CRM) - practical usage.
Popis výsledku anglicky
Monograph presents results of project GAČR in years from 2005-2007. Monograph summarizes in brief theoretical knowledge about principle marketing of relationship and dedicates special attention to customer relationship management (CRM).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
ISBN
978-80-7248-451-5
Počet stran výsledku
102
Strana od-do
—
Počet stran knihy
250
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS kapitoly
—