Využití procesní analýzy při budování call centra e-SMO
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018365" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018365 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití procesní analýzy při budování call centra e-SMO
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je informací k nově implementovanému informačnímu systému E-SMO. Kromě obsahu jednotlivých etap je zde nastíněna komunikace některých částí systému a mezi občanem. Dále jsou zde nastíněny informace týkající se využití procesní analýzy (nástroj ARIS), který byl při budování celého informačního systému použit.
Název v anglickém jazyce
Improvement process analysis in building of call centre e-SMO
Popis výsledku anglicky
This article is introductory information to new implemented information system E-SMO. Except content periods is here described communication between citizen and system. Introductory information are use for process analyses (ARIS tools) which was used bybuilding these information system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Liberecké informatické fórum
ISBN
978-80-7372-408-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—