Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenceschopnost a trendy na trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018383" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenceschopnost a trendy na trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Malé a střední podniky mají klíčové postavení v národní ekonomice z hlediska vytváření zdravého podnikatelského prostředí. Existence malých a středních firem stabilizuje společnost, neboť jakákoli výrazná politická nejistota a radikální proudy jsou pro ně zdrojem rizik. Vytvářejí zdravé podnikatelské prostředí. Integrační proces České republiky do Evropské unie přináší změny parametrů podnikatelského prostředí, které je nutné monitorovat a vyhodnocovat. V tomto příspěvku se zabývám konkurenceschopnostímalých a středních firem z hlediska trendů na trhu a využíváním měkkých faktorů jako jsou identita, integrita a suverenita firmy.

  • Název v anglickém jazyce

    Competitiveness and market trends

  • Popis výsledku anglicky

    Small and middle companies have pivotal position in national economics in light of formation healthy entrepreneurial environment. Existences of small and middle companies stabilize society because each marked political insecurity and radical currents situation could be for them recourses diversification. Small and middle companies forms healthy entrepreneurial environment. Integration process of the Czech republic into Europe union brigs the changes of parameters of business environment which needs to be monitoring and evaluated. The aim of this paper is engaged in the competitiveness of small and middle companies in light of trends on market and using soft factors as are identity, integrity and majesty of company.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomická revue

  • ISSN

    1212-3951

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XI.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus