Vliv inovací na konkurenceschopnost podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00020759" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00020759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv inovací na konkurenceschopnost podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě stále větší konkurenceschopnosti států z východní Evropy a přesunu mnoha investorů do těchto krajů, je třeba hledat nové uplatnění České republiky v rámci celé Evropy, zároveň posílit a stabilizovat českou ekonomiku. V turbulentně se vyvíjejícím internacionalizovaném a globalizovaném světě mohou podnikatelské subjekty být konkurenceschopné pouze tehdy, budou-li znát podnikatelské prostředí, ve kterém se nacházejí a v němž uskutečňují svou podnikatelskou činnost, a vyvíjet inovační aktivity. Inovace a technologický pokrok jsou proto považovány za nosný pilíř budoucího směřování české ekonomiky. Vzhledem ke stále se zvyšující konkurenci a koncentraci na všech trzích se stávají inovace nezbytnou nutností pro všechny typy podniků.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Innovation on the Competitiveness of Enterprises
Popis výsledku anglicky
On the basis of increasing the competitiveness of countries from Eastern Europe and the shift of many investors in these regions, it is necessary to find new application of the Czech Republic throughout Europe, while strengthening and stabilizing the Czech economy. In the turbulent evolving internacionalizovaném a globalized world, businesses can be competitive only if they know the business environment in which they are made and where its business activities, and develop innovative activities. Innovation and technological progress are considered crucial pillar of the future direction of the Czech economy. In view of the increasing competition and concentration in all markets are becoming innovation vital to all types of businesses.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuálne manažérské trendy v teórií a praxi
ISBN
978-80-8070-966-2
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
340
Název nakladatele
ŽU Žilina
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—