E-learningový kurz jako vhodný nástroj pro distanční vzdělávání nejen handicapovaných studentů a nejen na vysokoškolské úrovni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020728" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020728 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learningový kurz jako vhodný nástroj pro distanční vzdělávání nejen handicapovaných studentů a nejen na vysokoškolské úrovni
Popis výsledku v původním jazyce
Základním problémem výchovy a vzdělávání asi vždy byla, je a bude komunikace. Při vzdělávání studentů s jakýmkoliv handicapem musí být obzvláště citlivá a přitom kvalitní, prot jistě bude klást nové požadavky na oba póly komunikace ? studenta i pedagoga.V elektronické komunikaci jsou velmi vhodným nástrojem možnosti, které nabízí e-learningové kurzy, které tedy mohou sloužit nejen jako zdroj základních informací pro studium, ale především jako způsob komunikace ?z domova? s místně vzdáleným pedagogem.Příspěvek mapuje ohlasy studentů na práci (a komunikaci) s e-learningovým kurzem, který byl doplňkem jejich prezenční výuky a nabízí jejich zkušenosti a názory pro další zefektivnění ?e-výuky? pro potenciální handicapované studenty či frekventanty distančních kurzů.
Název v anglickém jazyce
E-learning course as an acceptable tool for education not only of handicapped students and not only on "academic level."
Popis výsledku anglicky
A Basic problem of education was, is and probably will communication. In education, of handicapped students this communications has to the particularly more sensitive. And at the same time high quality. That is why communication between student and eacher (tutor) will pose new requirements for student and teacher (tutor) ? two terminal of this communication. In electronic communication are means of e-learning courses very acceptable tool. They can serve as resourses of Fundamental information for study,but also as means of communication ?from home? with teacher, that is off. This report maps returns of students up to working (and communication with teacher) with e-learning course, that was addition of their study. Their experiences and opinions will be utilized for next improve the quality of ?e-study? for potential handicapped students or for clients of distance-courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Silesian Moodle MOOT 2009
ISBN
978-80-248-2117-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Čeladná
Datum konání akce
10. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—