Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learningový kurz jako vhodný nástroj pro distanční vzdělávání nejen handicapovaných studentů a nejen na vysokoškolské úrovni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020728" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learningový kurz jako vhodný nástroj pro distanční vzdělávání nejen handicapovaných studentů a nejen na vysokoškolské úrovni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základním problémem výchovy a vzdělávání asi vždy byla, je a bude komunikace. Při vzdělávání studentů s jakýmkoliv handicapem musí být obzvláště citlivá a přitom kvalitní, prot jistě bude klást nové požadavky na oba póly komunikace ? studenta i pedagoga.V elektronické komunikaci jsou velmi vhodným nástrojem možnosti, které nabízí e-learningové kurzy, které tedy mohou sloužit nejen jako zdroj základních informací pro studium, ale především jako způsob komunikace ?z domova? s místně vzdáleným pedagogem.Příspěvek mapuje ohlasy studentů na práci (a komunikaci) s e-learningovým kurzem, který byl doplňkem jejich prezenční výuky a nabízí jejich zkušenosti a názory pro další zefektivnění ?e-výuky? pro potenciální handicapované studenty či frekventanty distančních kurzů.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning course as an acceptable tool for education not only of handicapped students and not only on "academic level."

  • Popis výsledku anglicky

    A Basic problem of education was, is and probably will communication. In education, of handicapped students this communications has to the particularly more sensitive. And at the same time high quality. That is why communication between student and eacher (tutor) will pose new requirements for student and teacher (tutor) ? two terminal of this communication. In electronic communication are means of e-learning courses very acceptable tool. They can serve as resourses of Fundamental information for study,but also as means of communication ?from home? with teacher, that is off. This report maps returns of students up to working (and communication with teacher) with e-learning course, that was addition of their study. Their experiences and opinions will be utilized for next improve the quality of ?e-study? for potential handicapped students or for clients of distance-courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Silesian Moodle MOOT 2009

  • ISBN

    978-80-248-2117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    10. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku