Vliv reklamy na návštěvnost internetových stránek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020917" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv reklamy na návštěvnost internetových stránek
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je rozpracovaná analýza vlivu banneru školního časopisu Sokolská 33 na návštěvnost stránek tohoto časopisu. Vyhodnocení dat se opírá o sledování jednotlivých aspektů návštěvnosti v systému Google Analytics, na kterých je web časopisu registrován. V první části příspěvku je popis stránek časopisu a služby Google Analytics, druhá část příspěvku pak řeší dopad reklamy na návštěvnost stránek.
Název v anglickém jazyce
Influence of Advertising to Visit Rate of Websites
Popis výsledku anglicky
In report is semifinished analysis about school´s magazine Sokolská 33 banner influence on visit rate of magazine´s website. Data evaluation are based on monitoring single aspects of visit rate in Google Analytics system, whereupon is web magazine registered. In forepart is description of magazine´s pages and Google Analytics service, second part of report show impact of advertising on visit rate pages.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2009
ISBN
978-80-248-2013-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
20. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—