Měkké faktory konkurenceschopnosti firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A86076125" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:86076125 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měkké faktory konkurenceschopnosti firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Současný svět podnikání ovlivněn globální ekonomickou krizí staví management a vlastníky firem před obtížně řešitelná strategická rozhodnutí: Jak obstát v sílícím konkurenčním boji? Jaké faktory podnikání ovlivňují konkurenceschopnost firmy? Konkurenceschopnost je ovlivněna jak finančními, tak mimofinančními faktory a následně se projeví v konkurenční síle firmy. Vliv faktorů konkurenceschopnosti na konkurenční silu popisuje mentální model v podobě příčinného smyčkového diagramu.
Název v anglickém jazyce
Soft Factors of Firm Competitiveness
Popis výsledku anglicky
Contemporary world of enterprise that is influenced by global economical crisis brings hardly solvable strategic decisions in front of managers and owners: how to success in increasing competitive fight? What are the factors that influence firm competitiveness? Fundamental of competitiveness are financial and non-financial factors of competitiveness that form competitive potential of the firm. Finally it influences competitive force. On the basis of mental model we suppose firm reaches its growth limitwhile competitiveness is increasing.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Innowacje w zarzadzaniu przedsiebiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego. Teoria i praktika
ISBN
978-83-7246-527-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
473
Název nakladatele
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Místo vydání
Katowice
Kód UT WoS kapitoly
—