Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Web 2.0 and Competitiveness Improvement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86080775" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86080775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3989/arbor.2011.Extra-3n3160" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3989/arbor.2011.Extra-3n3160</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3989/arbor.2011.Extra-3n3160" target="_blank" >10.3989/arbor.2011.Extra-3n3160</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Web 2.0 and Competitiveness Improvement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Article shows implementation of A Model of Learning Powered by Technology at university environment. A Positive Digital Identity development on Web2.0 cloud is presented. People are creating their own portfolios - Personal Learning Portfolio and PersonalCredit Portfolio. The part of it such proposals are generalizing methodologies to be useful to improve competitiveness of students, pedagogues, scientists but also institutions as well as anybody of lifelong learning activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Web 2.0 and Competitiveness Improvement

  • Popis výsledku anglicky

    Article shows implementation of A Model of Learning Powered by Technology at university environment. A Positive Digital Identity development on Web2.0 cloud is presented. People are creating their own portfolios - Personal Learning Portfolio and PersonalCredit Portfolio. The part of it such proposals are generalizing methodologies to be useful to improve competitiveness of students, pedagogues, scientists but also institutions as well as anybody of lifelong learning activities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Arbor Ciencia, Pensamiento y Cultura

  • ISSN

    0210-1963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    187

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    291-296

  • Kód UT WoS článku

    000299879700038

  • EID výsledku v databázi Scopus