Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86093889" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86093889 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.
Název v anglickém jazyce
Regional and Municipal Aspects of Marketing Activities Towards Investors in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The topic of attractiveness of towns and regions for investors is very complicated and many individuals and institutions are interested in its solutions. Many towns and regions battle with lack of money, increasing rate of unemployment, outgoing superiorlabor force, unused industrial areas and zones etc. This paper intends to contribute to grasping the theme and help at least to moderate the above mentioned problems. This survey concerns the analysis of conditions for investor location in selected towns and regions of the Czech Republic. The objective of this article is to find out opinions of individual towns and regions about factors, which investors consider important and to evaluate, whether respective factors are offered by these towns and regions. Further, if towns and regions consider themselves attractive and what marketing activities they use to arouse public notice and if they draw financial resources from European Union and other grants.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice : proceedings of the 6th international scientific conference : April 25-26, 2013, Zlín, Czech Republic
ISBN
978-80-7454-246-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
469-478
Název nakladatele
Tomas Bata University in Zlín
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
25. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000329435800002