Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86093889" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86093889 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional and Municipal Aspects of Marketing Activities Towards Investors in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of attractiveness of towns and regions for investors is very complicated and many individuals and institutions are interested in its solutions. Many towns and regions battle with lack of money, increasing rate of unemployment, outgoing superiorlabor force, unused industrial areas and zones etc. This paper intends to contribute to grasping the theme and help at least to moderate the above mentioned problems. This survey concerns the analysis of conditions for investor location in selected towns and regions of the Czech Republic. The objective of this article is to find out opinions of individual towns and regions about factors, which investors consider important and to evaluate, whether respective factors are offered by these towns and regions. Further, if towns and regions consider themselves attractive and what marketing activities they use to arouse public notice and if they draw financial resources from European Union and other grants.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice : proceedings of the 6th international scientific conference : April 25-26, 2013, Zlín, Czech Republic

  • ISBN

    978-80-7454-246-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    469-478

  • Název nakladatele

    Tomas Bata University in Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000329435800002