Teaching Simulation in Logistics by Using Witness and Captivate Software
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86096389" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86096389 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1158" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1158</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1158" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1158</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Simulation in Logistics by Using Witness and Captivate Software
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is focused on the method of teaching of logistics by using simulation methods. The aim is to describe a new way of teaching by using simulation software with a practical example. The main part of this article consists of a description of an actual application in education including graphic illustrations of work in the simulation software Witness and Captivate. In conclusion, the authors point out the benefits of learning by using simulation software for students of logistics and possibilitiesof applying their gained knowledge in business practice.
Název v anglickém jazyce
Teaching Simulation in Logistics by Using Witness and Captivate Software
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the method of teaching of logistics by using simulation methods. The aim is to describe a new way of teaching by using simulation software with a practical example. The main part of this article consists of a description of an actual application in education including graphic illustrations of work in the simulation software Witness and Captivate. In conclusion, the authors point out the benefits of learning by using simulation software for students of logistics and possibilitiesof applying their gained knowledge in business practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Procedia-Social and Behavioral Science
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Svazek periodika
174
Číslo periodika v rámci svazku
Neuveden.
Stát vydavatele periodika
BE - Belgické království
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
4083-4089
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—