Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYBRANÉ ASPEKTY OVLIVŇUJÍCÍ STUDIJNÍ VÝSLEDKY Z MATEMATIKY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F15%3A86091884" target="_blank" >RIV/61989100:27600/15:86091884 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYBRANÉ ASPEKTY OVLIVŇUJÍCÍ STUDIJNÍ VÝSLEDKY Z MATEMATIKY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Postupně klesající úroveň znalostí z matematiky je problémem, který trápí nejen vyučující matematiky, ale i pedagogy odborných kateder. Příčiny a také názory studentů na tento problém jsme zjišťovali formou anonymního dotazníku. Zajímaly nás vazby mezi úrovní vstupních znalostí matematiky a geometrie, přístupem studentů k přednáškám, cvičením a zkouškám, dobou přípravy na zkoušku a výsledkem první zkoušky z matematiky na vysoké škole.

  • Název v anglickém jazyce

    SELECTED ASPECTS AFFECTING STUDY RESULTS IN MATHEMATICS

  • Popis výsledku anglicky

    Gradually decreasing level of knowledge of mathematics is a problem that worries not only teachers of mathematics, but also pedagogues of specialized departments. By anonymous questionnaires we investigated the causes and students' opinions on this problem. We were interested in the links between the level of entry knowledge of mathematics and geometry, students' attitude to lectures, exercises and exams, time of their preparation for the exam and the result of their first exam in mathematics at the university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aplimat 2015 : proceedings of 14th Conference on Applied Mathematics

  • ISBN

    978-80-227-4314-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    80-88

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    3. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku