Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prokrastinace - fenomén doby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F13%3A86085957" target="_blank" >RIV/61989100:27620/13:86085957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prokrastinace - fenomén doby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje otázce prokrastinace, fenoménu, kterému je i u nás v posledních letech věnována stále větší pozornost jak z pohledu laického, tak především výzkumného. Na otázku, kde jsou příčiny odkládání prioritních povinností či neřešení úkolů, sesnaží odpovědět některé teoretické systémy. Výzkumy prokazují, že u vysokoškolských studentů je odkládání zkoušek a úkolů častější. Z hlediska dalšího profesního i osobnostního rozvoje jedince je vhodné poznat příčiny, pochopit fungování prokrastinace ahledat možnosti změny prokrastinačního chování.

  • Název v anglickém jazyce

    Procrastination ? today?s Phenomenon

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the issue of procrastination, a phenomenon that in our country in recent years has received increased attention in perspective of both lay and especially research public. Some theoretical systems are trying to answer the question of where are the causes of postponements of priority duties or tasks. Research shows that among university students is delaying of exams and tasks more frequent. In terms of further professional and personal development of the individual it is suitable to know the causes, understand the functioning of procrastination and seek the possibilities for changing the procrastination behavior.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Humanitné vedy a ich význam pri vzdelávaní a rozvoji kľúčových kompetencií studentov vysokých škôl technického zamerania

  • ISBN

    978-80-553-1469-3

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    119-124

  • Počet stran knihy

    207

  • Název nakladatele

    TUKE Prešov

  • Místo vydání

    Prešov

  • Kód UT WoS kapitoly