Digitální technologie, kognitivní procesy a vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F15%3A86095356" target="_blank" >RIV/61989100:27620/15:86095356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální technologie, kognitivní procesy a vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
O tom, že digitální technologie mění svět a životy lidí nikdo nepochybuje. Jaký postoj ale zaujmout k tvrzení, že zásadně mění lidský mozek? A mají být využívány při vzdělávání a učení? To jsou otázky, na které odborníci odpovídají velmi nejednotně.
Název v anglickém jazyce
DIGITAL TECHNOLOGIES, COGNITIVE PROCESSES AND EDUCATION
Popis výsledku anglicky
There are no doubts that digital technologies change the world and people's lives. What stance should we adopt on the statement that they significantly change human brain? And should they be used in teachning and learning? These are the questions that experts answer very unanimously.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
červen
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
26-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—