Education, Technology and Technical Images
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F17%3A10236864" target="_blank" >RIV/61989100:27620/17:10236864 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=F6J9ebbMSQOWNkyUpfq&page=1&doc=7" target="_blank" >http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=F6J9ebbMSQOWNkyUpfq&page=1&doc=7</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Education, Technology and Technical Images
Popis výsledku v původním jazyce
The following text briefly analyses the dominant cognitive metaphor of Flusser's theory - the concept technical image and its relationship to its outside. In this context
Název v anglickém jazyce
Education, Technology and Technical Images
Popis výsledku anglicky
The following text briefly analyses the dominant cognitive metaphor of Flusser's theory - the concept technical image and its relationship to its outside. In this context
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60300 - Philosophy, Ethics and Religion
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Advances in Social Science Education and Humanities Research. Volume 99
ISBN
978-94-6252-395-1
ISSN
2352-5398
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
251-255
Název nakladatele
Atlantis Press
Místo vydání
Paris
Místo konání akce
Sanya
Datum konání akce
28. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000416078800063