Výuka medicíny založená na důkazu v pregraduálním vzdělávání: informační specialisté jako členové multioborového týmu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F07%3A00004315" target="_blank" >RIV/61989592:15110/07:00004315 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Evidence-Based Medicine to Undergraduate Medical Students: Information Specialists as Multi-Professional Team Members
Popis výsledku v původním jazyce
We present the preliminary results of the 2-year EU-supported project Introduction of EBM Principles to Undergraduate Medical Curricula run by Palacky University Faculty of Medicine &Dentistry (Olomouc, Czech Republic).
Název v anglickém jazyce
Teaching Evidence-Based Medicine to Undergraduate Medical Students: Information Specialists as Multi-Professional Team Members
Popis výsledku anglicky
We present the preliminary results of the 2-year EU-supported project Introduction of EBM Principles to Undergraduate Medical Curricula run by Palacky University Faculty of Medicine &Dentistry (Olomouc, Czech Republic).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BD - Teorie informace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of the European Association for Health Information and Libraries
ISSN
1841-0715
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
49-51
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—