JAK PŘIPRAVIT STUDENTY MEDICÍNY PRO LÉKAŘSKOU PRAXI VE ZNALOSTNÍ SPOLEČNOSTI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F08%3A10223681" target="_blank" >RIV/61989592:15110/08:10223681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
JAK PŘIPRAVIT STUDENTY MEDICÍNY PRO LÉKAŘSKOU PRAXI VE ZNALOSTNÍ SPOLEČNOSTI
Popis výsledku v původním jazyce
Bývá označována za trend, hnutí, filozofii či metodologii [1] a její počátek lze vysledovat v souvislosti s vydáním monografie významného britského epidemiologa A.L.Cochrana (1909?1988) ?Effectiveness and Efficiency : Random Reflections on Health Services?, v níž se uvádí: ? ?..naše povolání bychom měli nepochybně podrobit velké kritice. Nebyli jsme zatím schopni nabídnout kritický přehled (průběžně aktualizovaný) všech významných randomizovaných kontrolovaných studií? [2].
Název v anglickém jazyce
Evidence-based medicine requires skills of literature
Popis výsledku anglicky
For the clinician, evidence-based medicine requires skills of literature retrieval, critical appraisal, and information synthesis. It also requires judgment of the applicability of evidence to the patient at hand and systematic approaches to make decisions when direct evidence is not available?.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.