Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsob formulace ošetřovatelských diagnóz, intervencí a očekávaných výsledků ošetřovatelské péče s ohledem na vzdělání všeobecných sester

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15120%2F10%3A10221825" target="_blank" >RIV/61989592:15120/10:10221825 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsob formulace ošetřovatelských diagnóz, intervencí a očekávaných výsledků ošetřovatelské péče s ohledem na vzdělání všeobecných sester

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentoval ovlivnění způsobu formulace ošetřovatelských diagnóz, intervencí a očekávaných výsledků ošetřovatelské péče s ohledem na dosažené vzděláním všeobecných sester. Byl prokázán statisticky významný rozdíl v udávaném způsobu formulace ošetřovatelských diagnóz mezi všeobecnými sestrami s nižším než vysokoškolským vzděláním a vysokoškolsky vzdělanými všeobecnými sestrami. Naopak, v udávaném způsobu formulace ošetřovatelských intervencí a očekávaných výsledků ošetřovatelské péče, nebyl prokázán statisticky významný rozdíl mezi všeobecnými sestrami s nižším než vysokoškolským vzděláním a vysokoškolsky vzdělanými všeobecnými sestrami.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods Formulation of Nursing Diagnosis, Nursing Interventions and Nursing Outcomes With Regard to The Education of Nurses

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents informatik about detect the difference in the nursing diagnosis, nursing interventions and nursing outcomes metods formulation in relation to the attained education of nurses. As statistically significant difference in the methods formulation nursing diagnosis between nurses with lower than university education and university educated nurses has been proved, but non significant difference in the methods formulation Nursing interventions and Nursing outcomes between nurses with lower than university education and university educated nurses has been proved.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Práce pomáhajících profesí v oblasti zdravotnictví a sociální péče

  • ISBN

    978-80-87386-10-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    358-367

  • Název nakladatele

    Vysoká škola zdravotnictva a sociálnej práce sv. Alžběty Bratislava

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Loděnice

  • Datum konání akce

    5. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku