Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací politika EU a srovnání trendů vzdělávacího systému ČR se zeměmi EU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F04%3A10213754" target="_blank" >RIV/61989592:15210/04:10213754 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací politika EU a srovnání trendů vzdělávacího systému ČR se zeměmi EU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seznámení se s kořeny a historií smluv, které jsou klíčem k pochopení všeobecných vzdělávacích trendů zemí EU. Trendy tvoří jádro vzdělávací politiky EU.Charakteristika a snahy vzdělávacích systémů Španělska, Itálie, Francie, Nizozemí a ČR jednotlivě. Příprava vzdělávacího systému ČR na vstup do EU pro splnění základních funkcí, strategií a vizí vzdělávacích systémů. Pro přehlednost vzdělávacích systémů jednotlivých zemí je k dispozici přehledná tabulka.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational policy of the EU and comparison of the trends of educational systems in the Czech Republic and in other EU countries (Spain, Italy, France, the Netherlands)

  • Popis výsledku anglicky

    Getting acquainted with the roots and history of contracts that are the key to understanding universal educational trends of the EU countries. These trends are the core of the EU educational policy. The characteristics and efforts of the educational systems of Spain, Italy, France, the Netherlands and the Czech Republic individually. Preparation of the educational system of the Czech Republic for the entrance to the EU in context of fulfilment of the basic functions, strategies and visions of the educational systems. For clarity reasons a transparent table of all educational systems of the individual countries is available.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2004

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus