Vzdělávací politika EU a srovnání trendů vzdělávacího systému ČR se zeměmi EU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F04%3A10213754" target="_blank" >RIV/61989592:15210/04:10213754 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávací politika EU a srovnání trendů vzdělávacího systému ČR se zeměmi EU
Popis výsledku v původním jazyce
Seznámení se s kořeny a historií smluv, které jsou klíčem k pochopení všeobecných vzdělávacích trendů zemí EU. Trendy tvoří jádro vzdělávací politiky EU.Charakteristika a snahy vzdělávacích systémů Španělska, Itálie, Francie, Nizozemí a ČR jednotlivě. Příprava vzdělávacího systému ČR na vstup do EU pro splnění základních funkcí, strategií a vizí vzdělávacích systémů. Pro přehlednost vzdělávacích systémů jednotlivých zemí je k dispozici přehledná tabulka.
Název v anglickém jazyce
Educational policy of the EU and comparison of the trends of educational systems in the Czech Republic and in other EU countries (Spain, Italy, France, the Netherlands)
Popis výsledku anglicky
Getting acquainted with the roots and history of contracts that are the key to understanding universal educational trends of the EU countries. These trends are the core of the EU educational policy. The characteristics and efforts of the educational systems of Spain, Italy, France, the Netherlands and the Czech Republic individually. Preparation of the educational system of the Czech Republic for the entrance to the EU in context of fulfilment of the basic functions, strategies and visions of the educational systems. For clarity reasons a transparent table of all educational systems of the individual countries is available.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
2004
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
1-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—