Souznačná slova-nutnost či zbytečnost v cizojazyčném vyučování?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A10218764" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:10218764 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Souznačná slova-nutnost či zbytečnost v cizojazyčném vyučování?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o problematice lexikální synonymie v cizojazyčném vyučování. Cílem práce je typologicky popsat synonyma a určit, který typ je vhodný pro určitou pokročilostní úroveň. Závěry jsou podepřeny výsledky testu, jenž absolvovali respondenti ze7 zemí, převážně členů EU
Název v anglickém jazyce
Are synonyms useless or necessary in teching foreign languages?
Popis výsledku anglicky
The study deals with the issue of lexical synonymity in teaching foreign languages. Author attempts at a typological description of synonyms and tries to decide which types are suitable for individual levels of proficiency. The study also brings resultsof a test taken by respondents (foreign students of Czech) from seven countries (mainly EU).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Philologica - Bohemica
ISBN
978-80-244-1717-2
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
91-96
Počet stran knihy
375
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—