Přesvědčování a manipulace v politické žurnalistice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A33125716" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:33125716 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přesvědčování a manipulace v politické žurnalistice
Popis výsledku v původním jazyce
Funkcí politického diskurzu v pluralitní společnosti je získávání voličů v konkurenci množiny ostatních politických subjektů a osobností. Tento diskurz vedou politici, především prostřednictvím médií Média se na něm aktivně podílejí. Užívají jak racionální, tak iracionální způsoby a jazykové prostředky,
Název v anglickém jazyce
Persuasion and manipulation in political journalism
Popis výsledku anglicky
Funkcí politického diskurzu v pluralitní společnosti je získávání voličů v konkurenci množiny ostatních politických subjektů a osobností. Tento diskurz vedou politici, především prostřednictvím médií Média se na něm aktivně podílejí. Užívají jak racionální, tak iracionální způsoby a jazykové prostředky,
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Od informace k reklamě
ISBN
978-80-7368-265-1
Počet stran výsledku
54
Strana od-do
51-104
Počet stran knihy
269
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—