Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití multimediální učebny při výuce tlumočení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F08%3A10218486" target="_blank" >RIV/61989592:15210/08:10218486 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití multimediální učebny při výuce tlumočení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek v kostce mapuje historii výuky nizozemštiny v Olomouci od roku 1947. Zejména se pak zaměřuje na vývoj oboru nederlandistika v posledních 15 letech, informuje o nyní nabízených studijních programech a poukazuje na důležitost předmětu tlumočení vrámci výuky nizozemštiny na FF UP v Olomouci. V závěru pak seznamuje s projektem multimediální tlumočnické učebny, která vznikla v rámci grantu FRVŠ v roce 2007. Z audio- a videoukázek je patrné, kam dnešní trend výuky směřuje a k čemu všemu lze tuto učebnu během výuky využít.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of multimedial classrooms in the education of interpreting

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents briefly the history of education of the Dutch language in Olomouc since 1947. It focuses on the development of the field of Netherlandistics in the last 15 years, informing about offered study programmes and pointing towards the importance of the subject interpreting within the education of Dutch at the Faculty of Arts of Palacký University Olomouc. Finally the paper presents the project of a multimedial classroom for interpreting, including cabines, being built in 2007 thanks to a grant of the Czech Fund for the Development of Hignher Education FRVŠ. The paper is accompanied by some video and audio examples illustrating possible use of the laboratory.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-85645-59-9

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Jihočeská univerzita

  • Verze

    neuveden

  • Identifikační číslo nosiče