Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10218518" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10218518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání
Popis výsledku v původním jazyce
Psychologie hodnot je klíčový psychologický koncept, který propojuje ostatní dynamické dispozice osobnosti, zejména postoje, motivy, zájmy, vůle, charakter apod. Zároveň psychologická axiologie propojuje teologické, filosofické, sociologické a psychologické koncepce o dobru, morálce, etice, ctnosti apod. v ucelené pojetí o člověku a jeho lidském bytí.
Název v anglickém jazyce
Psychology of values
Popis výsledku anglicky
Psychology of values is a key psychological concept, which connect the other dynamic disposition of personality, i.e. attitudes, motives, interests, will, charakter etc. In the same way, psychological axiology connect theological, philosophical, sociological, and psychological conceptions of good, morality, ethic, virtue, etc. into global conception of man and its human being.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-2295-4
Počet stran knihy
376
Název nakladatele
Vydavatelství Univerzity Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—