Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10218518" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10218518 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Psychologie hodnot je klíčový psychologický koncept, který propojuje ostatní dynamické dispozice osobnosti, zejména postoje, motivy, zájmy, vůle, charakter apod. Zároveň psychologická axiologie propojuje teologické, filosofické, sociologické a psychologické koncepce o dobru, morálce, etice, ctnosti apod. v ucelené pojetí o člověku a jeho lidském bytí.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychology of values

  • Popis výsledku anglicky

    Psychology of values is a key psychological concept, which connect the other dynamic disposition of personality, i.e. attitudes, motives, interests, will, charakter etc. In the same way, psychological axiology connect theological, philosophical, sociological, and psychological conceptions of good, morality, ethic, virtue, etc. into global conception of man and its human being.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-2295-4

  • Počet stran knihy

    376

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Univerzity Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy