Paratexty a česká nakladatelství (knižní strategie v 90. letech 20. století)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10224606" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10224606 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Paratexty a česká nakladatelství (knižní strategie v 90. letech 20. století)
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zabývá systémem paratextů a jeho aplikací na tvorbu vybraných nakladatelství v české literatuře v 90. letech 20. století.
Název v anglickém jazyce
Paratexts and the Czech Publisher (book strategy in 90 ies of the 20 th century)
Popis výsledku anglicky
Book describes systém of the book paratext and applies this systém in the Czech book production in strategy in 90 ies of the 20 th century.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-254-6612-4
Počet stran knihy
232
Název nakladatele
LITTERAE
Místo vydání
Kostelec nad Orlicí
Kód UT WoS knihy
—