Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Paratexty a česká nakladatelství (knižní strategie v 90. letech 20. století)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10224606" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10224606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Paratexty a česká nakladatelství (knižní strategie v 90. letech 20. století)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se zabývá systémem paratextů a jeho aplikací na tvorbu vybraných nakladatelství v české literatuře v 90. letech 20. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Paratexts and the Czech Publisher (book strategy in 90 ies of the 20 th century)

  • Popis výsledku anglicky

    Book describes systém of the book paratext and applies this systém in the Czech book production in strategy in 90 ies of the 20 th century.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-254-6612-4

  • Počet stran knihy

    232

  • Název nakladatele

    LITTERAE

  • Místo vydání

    Kostelec nad Orlicí

  • Kód UT WoS knihy