Postoje firem k marketingovým a zaměstnaneckým výzkumům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A33116899" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:33116899 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje firem k marketingovým a zaměstnaneckým výzkumům
Popis výsledku v původním jazyce
Workshop přiblížil výzkum mezi představiteli firem na téma využívaní různých typů výzkumů. Zabýval se použitou metodou sběru dat (CATI), analýzou dat a prezentací výsledků.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of businesses on marketing and employees research
Popis výsledku anglicky
Workshops presented research among business representatives about using of different type of researches. It was focused on method of data gathering(CATI), way of data analysis and presentation of research results.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
14
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce