Výzkum poptávky po (nejen) marketingových výzkumech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A10225127" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:10225127 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum poptávky po (nejen) marketingových výzkumech
Popis výsledku v původním jazyce
Článek věnuje pozornost výsledkům on-line výzkumu poptávky po sociálních výzkumech a jejich užití v soukromých, veřejných a neziskových organizacích. Výzkum připravila Laboratoř sociálně-vědních výzkumů (UP Olomouc) ve spolupráci s agenturou FOCUS.
Název v anglickém jazyce
Survey of customer demand for (not only) marketing research
Popis výsledku anglicky
Article pays attention to findings of on-line survey of customer demand for social researches and their use in private, public and non-profit organizations. Survey was prepared by Laboratory of social research (UP Olomouc) and FOCUS agency.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Data a výzkum - SDA Info.
ISSN
1802-8152
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
109-118
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—