Nezdvořilost jako prostředek komunikační strategie v talk show na komerční televizní stanici
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33140396" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33140396 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nezdvořilost jako prostředek komunikační strategie v talk show na komerční televizní stanici
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován jazykovým výrazovým prostředkům užitým jako nástroj pro porušování zdvořilostních strategií a ohrožení tváře komunikačního partnera v pravidelné talk show realizované na televizní stanici Nova Mr. GS. Moderátoři při komunikaci s hostemvědomě preferují dosažení komického účinku před respektováním pozitivní tváře partnera.
Název v anglickém jazyce
Unpolitness as a means of communication strategies in talk show on commercial TV station
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the language possibilties for the expression of language po- litness realizated in TV broadcast Mr. GS. Moderators of this sort of broadcast prefer expression of the verbal humour to the verbal politeness, so we can see here strongtendency to attack especially so-called positive face of the over communicants.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bohemistyka
ISSN
1642-9893
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
35-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—