Diskurs mediální gramotnosti v ČR po roce 1989
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33139666" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33139666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diskurs mediální gramotnosti v ČR po roce 1989
Popis výsledku v původním jazyce
Text analyzuje diskurz o mediální gramotnosti v ČR po roce 1989 a nachází tři linie - mediálně-vědní, bohemistickou a pedagogickou. V závěru text nabízí koncept mediální gramotnosti německé mediální pedagogiky.
Název v anglickém jazyce
Media Literacy Discourse in the Czech Republic after 1989
Popis výsledku anglicky
The text analyses discourse on media literacy in the Czech Republic after 1989 and finds three development-lines - of Media Studies, Linguistics (Czech language) and Educational Sciences. In the conclusion there is a concept of Media Competency of German's Media Pedagogy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikační výchova v teorii a praxi
ISBN
978-80-244-3264-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
116-125
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc, ČR
Datum konání akce
11. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—