CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140168" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?
Popis výsledku v původním jazyce
Umět mluvit cizím jazykem, nejlépe anglicky, je v poslední době považováno téměř za samozřejmost. Velká část firem zaměstnávající naše pracovníky má zahraniční vedení nebo se zahraničím nějakým způsobem spolupracuje. Ovšem výzkumy dokazují, že stále vícenež polovina Čechů neovládá žádný cizí jazyk. Příspěvek je zaměřen na požadavky firem na znalost cizího jazyka svých zaměstnanců nebo zaměstnanců nově přijímaných. Na základě výzkumu představuje problémy spojené s doplněním znalosti cizího jazyka. Firmyčasto nabízí svým zaměstnancům příspěvky na kurzy či pořádají kurzy přímo v podniku. Ovšem kurzy se nemohou přizpůsobit časovým možnostem a schopnostem každého, takže zaměstnancům nevyhovují. Cílem příspěvku je objasnit možnost, jak tento problém efektivně vyřešit, a to výukou jazyků formou e-learningu nebo lépe blended learningu.
Název v anglickém jazyce
FOREIGN LANGUAGE - THE MOST IMPORTANT COMPETITIVE KNOWLEDGE OF THE JOB MARKET?
Popis výsledku anglicky
Be able to speak a foreign language, preferably English, has recently been considered almost for granted. A large proportion of companies employing our staff has a leadership abroad or works with foreign countries. But research shows that more than halfof the Czechs does not speak any foreign language. The paper focuses on the business requirements for foreign language skills of their employees or newly recruited employees. Based on the research presents problems associated with the learning of foreignlanguage. Companies often offer their employees contributions to courses. However, courses can not adapt to available time and skills of each, so employees do not. This paper aims to clarify the way to solve this problem effectively by language teachingthrough e-learning or better through blended learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu
ISBN
978-80-87533-04-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
305-309
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—