Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140168" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Umět mluvit cizím jazykem, nejlépe anglicky, je v poslední době považováno téměř za samozřejmost. Velká část firem zaměstnávající naše pracovníky má zahraniční vedení nebo se zahraničím nějakým způsobem spolupracuje. Ovšem výzkumy dokazují, že stále vícenež polovina Čechů neovládá žádný cizí jazyk. Příspěvek je zaměřen na požadavky firem na znalost cizího jazyka svých zaměstnanců nebo zaměstnanců nově přijímaných. Na základě výzkumu představuje problémy spojené s doplněním znalosti cizího jazyka. Firmyčasto nabízí svým zaměstnancům příspěvky na kurzy či pořádají kurzy přímo v podniku. Ovšem kurzy se nemohou přizpůsobit časovým možnostem a schopnostem každého, takže zaměstnancům nevyhovují. Cílem příspěvku je objasnit možnost, jak tento problém efektivně vyřešit, a to výukou jazyků formou e-learningu nebo lépe blended learningu.

  • Název v anglickém jazyce

    FOREIGN LANGUAGE - THE MOST IMPORTANT COMPETITIVE KNOWLEDGE OF THE JOB MARKET?

  • Popis výsledku anglicky

    Be able to speak a foreign language, preferably English, has recently been considered almost for granted. A large proportion of companies employing our staff has a leadership abroad or works with foreign countries. But research shows that more than halfof the Czechs does not speak any foreign language. The paper focuses on the business requirements for foreign language skills of their employees or newly recruited employees. Based on the research presents problems associated with the learning of foreignlanguage. Companies often offer their employees contributions to courses. However, courses can not adapt to available time and skills of each, so employees do not. This paper aims to clarify the way to solve this problem effectively by language teachingthrough e-learning or better through blended learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    305-309

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku