Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Arteterapie jako cesta k personalizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140399" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140399 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Arteterapie jako cesta k personalizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Arteterapii, expresivní uměleckou terapii využívající výtvarné prostředky a techniky ve výchově, vzdělávání a terapii, můžeme považovat za jednu z možností, jak rozvíjet člověka při jeho personalizaci. Tu pojímáme jako utváření a kultivaci osobnosti jedince v sociálním a kulturním prostředí s akcentem na jeho osobnostní rozvoj a sebepoznání. V souvislosti s tím lze využít pojetí bytí Ericha Fromma a také přístupů tzv. spiritualistických a personalistických vzdělávacích teorií.

  • Název v anglickém jazyce

    Art Therapy as a Way of Being Personality

  • Popis výsledku anglicky

    Art therapy, which uses visual arts means and techniques in education, learning and therapy, is seen as a way of human and personality self-development. We understand this as the process of personality forming and cultivation in social and cultural context, while stressing the role of personal growth and self-knowledge. Erich Fromm's point of view and also spiritualist and humanistic theories of education create the basis to our study of concept of "existence".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2012. Pedagogicko-psychologické aspekty výuky

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    222-229

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku