Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Idealogical Patterns in the Occupation Trilogy by Otakar Vávra Days of Betrayal, Sokolovo, The Liberation of Prague (1973 - 1975) on the Background of Czech Historical Film in the 1970's

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33145736" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33145736 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Idealogical Patterns in the Occupation Trilogy by Otakar Vávra Days of Betrayal, Sokolovo, The Liberation of Prague (1973 - 1975) on the Background of Czech Historical Film in the 1970's

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this text is to introduce the ideological patterns that were included by Vávra into the occupation trilogy and draw attention to their similarity to the patterns he used in the Hussite trilogy Jan Hus, Jan Žižka, Against All [Proti všem] and in his much-praised film The Witch Hunt [Kladivo na čarodějnice]. The ideological patterns of the "normalization" period are derived from the text The Learning from the Critical Development [Poučení z krizového vývoje] and the artistic creation further changed them into the dramatic forms.

  • Název v anglickém jazyce

    Idealogical Patterns in the Occupation Trilogy by Otakar Vávra Days of Betrayal, Sokolovo, The Liberation of Prague (1973 - 1975) on the Background of Czech Historical Film in the 1970's

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this text is to introduce the ideological patterns that were included by Vávra into the occupation trilogy and draw attention to their similarity to the patterns he used in the Hussite trilogy Jan Hus, Jan Žižka, Against All [Proti všem] and in his much-praised film The Witch Hunt [Kladivo na čarodějnice]. The ideological patterns of the "normalization" period are derived from the text The Learning from the Critical Development [Poučení z krizového vývoje] and the artistic creation further changed them into the dramatic forms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0150" target="_blank" >EE2.3.20.0150: Literatura a film bez hranic: dislokace a relokace v pluralitním prostoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech and Slovak Journal of Humanities

  • ISSN

    1805-3742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    89-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus