Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150232" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150232 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2014 proběhl již devátý ročník mezinárodní vědecké konference s názvem Znalosti pro tržní praxi, kterou od roku 2006 organizuje na půdě Univerzity Palackého v Olomouci Katedra aplikované ekonomie. Aktuální téma konference bylo Média a komunikace v21. století.
Název v anglickém jazyce
Knowledge for Market Use: Media and Communication in the 21th Century
Popis výsledku anglicky
In 2014 the 9th annual international scientific conference called Knowledge for Market Use was held. This conference has been hosted by the Department of Applied Economics, Palacky University Olomouc since 2006. The current topic was Media and Communication in the 21th century.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
120
Počet zahraničních účastníků
40
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce