Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150232" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2014 proběhl již devátý ročník mezinárodní vědecké konference s názvem Znalosti pro tržní praxi, kterou od roku 2006 organizuje na půdě Univerzity Palackého v Olomouci Katedra aplikované ekonomie. Aktuální téma konference bylo Média a komunikace v21. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge for Market Use: Media and Communication in the 21th Century

  • Popis výsledku anglicky

    In 2014 the 9th annual international scientific conference called Knowledge for Market Use was held. This conference has been hosted by the Department of Applied Economics, Palacky University Olomouc since 2006. The current topic was Media and Communication in the 21th century.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    120

  • Počet zahraničních účastníků

    40

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce