ÚLOHA VÝZKUMŮ VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ VE VOLBÁCH DO POLANECKÉ SNĚMOVNY PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY V R. 2013
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150276" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://knowledgeconference.cz/sites/default/files/downloads/Sbornik_Znalosti2014.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.cz/sites/default/files/downloads/Sbornik_Znalosti2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ÚLOHA VÝZKUMŮ VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ VE VOLBÁCH DO POLANECKÉ SNĚMOVNY PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY V R. 2013
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá proběhem volební kampaně, předcházející volbám do Poslanecké sněmovny České republiky na podzim r. 1913. Nakonec diskutuje otázku, jak výběr agentur pro výzkum veřejného mínění Českou televizí, metody zjišťování volebních preferencí apublikace jejich výsledků v mass médiích ovlivnily a mohly vědomě ovlivnit výsledky voleb do Sněmovny Parlamentu České republiky v r. 2013.
Název v anglickém jazyce
THE ROLE OF PUBLIC OPINION POLLS IN THE 2013 ELECTION TO THE CHAMBER OF DEPUTIES OF THE PARLIAMENT OF THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic held in October 2013. It analyses political climate in preceding electoral term, preelection situation, and electoral campaign. In the end, it discusses the question of how the selection of the agencies for research of the public opinion of the Czech television, methods for measuring electoral preferences and the publication of their results in mass media have influenced and can consciously affect the results of election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic 2013.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace
ISBN
978-80-87533-07-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
556-580
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
11. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—