Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quo vadis Quality?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151450" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33151450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Quo vadis Qualität?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ausgehend von der generischen Definition der Qualität in ISO 9000:2005 entwickelt der Aufsatz Perspektiven für die zukünftige Entwicklung des Qualitätsmanagements (QM). Aus der Komplexitätsbetrachtung der beiden Teile der Qualitätsdefinition, den Forderungen/Erwartungen des Kunden einerseits und den inhärenten Qualitätsmerkmalen einer Einheit andererseits, folgen für zukünftige QM-Systeme die Herausbildung der Qualitätssicherung (QS) von Produkten als selbständige Aufgaben ("little q"). während sich dasManagements der Qualität ("Big Q") unternehmensweit und die Kreation einer Qualitätskultur ("Up Q") auf ganze Gesellschaften beziehen wird.

  • Název v anglickém jazyce

    Quo vadis Quality?

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the generic definition of the quality in ISO 9000:2005 the paper develops perspectives for next generations of the quality management with application in Higher Education Institutions (HEI). According the content of the two parts of ISO 9000 definition of quality, the requirements on one hand and the inherent chracteristics of an entity on the other hand, the author develops consequently three perspectives: Because of the higher complexity of products their Quality Assurance will become an unique task ("little q"), while the Management of Quality will become a social factor for the whole organisation ("Big Q"). It is assumed that a society-wide quality cultur has to be deployed as a comperative competitive factor of whole societies ("Up Q").

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Qualitätsmanagement für Hochschulen

  • ISBN

    978-3-446-44189-7

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    259-266

  • Počet stran knihy

    392

  • Název nakladatele

    Deutsche Gesellschaft für Qualität

  • Místo vydání

    Frankfurt

  • Kód UT WoS kapitoly