Kateřina Tučková a její ceny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33152846" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33152846 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kateřina Tučková a její ceny
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je věnována pochybnostem nad přidělováním literárních cen tvorbě Kateřiny Tučkové. Přes spíše negativní kritiky se Tučková stala oceňovanou a velmi oblíbenou spisovatelkou masového čtenáře. Co stálo za jejím úspěchem u laiků a nakonec i odborníků se snažím zodpovědět ve svém příspěvku. Významnou roli podle mého názoru sehrála výborná mediální propagace titulu a samotné spisovatelky, která byla k médiím velmi vstřícná a její vizáž a věk oslovovaly především redaktorky ženských časopisů, potažmočtenářky jejich časopisů, které jsou nejsilnější kupní cílovou skupinou. Ukázalo se, že i v českém prostředí se dá pomocí médií a propagace prodat průměrně napsaná kniha, a hlavně ovlivnit rozhodnutí i odborných porot.
Název v anglickém jazyce
Kateřina Tučková and her awards
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with doubts, which are connected with allocation literary awards for Katerina Tuckova. Although Katerina Tuckova was awarded and she has become a very popular writer in a wide public, the reviews was more negative on her both novels. She has become a writer for mass readers. What has it made this popularity among readers, mainly folk critics? Why did this books wake an attention on professional literary critics and received prestige literary awards. I am trying to find some answers inthis article. I think that crucial reason has been a perfect medial publicity, good book marketing of both tittles and character of author herself. She has cooperated with media, she has been kind, open, helpful and favourite among women journalist in lifestyle magazines. This means, that she was interesting for their readers, women between 30-50 years old, the main buying strength on a book market. This situation has showed, that good brand marketing has an influence not only on custome
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cenová bilance 2013. Nad literárními díly oceněnými i neoceněnými v roce 2013
ISBN
978-80-244-4448-2
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
40-54
Počet stran knihy
131
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—