Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kateřina Tučková a její ceny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33152846" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33152846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kateřina Tučková a její ceny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována pochybnostem nad přidělováním literárních cen tvorbě Kateřiny Tučkové. Přes spíše negativní kritiky se Tučková stala oceňovanou a velmi oblíbenou spisovatelkou masového čtenáře. Co stálo za jejím úspěchem u laiků a nakonec i odborníků se snažím zodpovědět ve svém příspěvku. Významnou roli podle mého názoru sehrála výborná mediální propagace titulu a samotné spisovatelky, která byla k médiím velmi vstřícná a její vizáž a věk oslovovaly především redaktorky ženských časopisů, potažmočtenářky jejich časopisů, které jsou nejsilnější kupní cílovou skupinou. Ukázalo se, že i v českém prostředí se dá pomocí médií a propagace prodat průměrně napsaná kniha, a hlavně ovlivnit rozhodnutí i odborných porot.

  • Název v anglickém jazyce

    Kateřina Tučková and her awards

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with doubts, which are connected with allocation literary awards for Katerina Tuckova. Although Katerina Tuckova was awarded and she has become a very popular writer in a wide public, the reviews was more negative on her both novels. She has become a writer for mass readers. What has it made this popularity among readers, mainly folk critics? Why did this books wake an attention on professional literary critics and received prestige literary awards. I am trying to find some answers inthis article. I think that crucial reason has been a perfect medial publicity, good book marketing of both tittles and character of author herself. She has cooperated with media, she has been kind, open, helpful and favourite among women journalist in lifestyle magazines. This means, that she was interesting for their readers, women between 30-50 years old, the main buying strength on a book market. This situation has showed, that good brand marketing has an influence not only on custome

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Cenová bilance 2013. Nad literárními díly oceněnými i neoceněnými v roce 2013

  • ISBN

    978-80-244-4448-2

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    40-54

  • Počet stran knihy

    131

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly