Edukační situace - střety, konflikty, paradoxy, aporie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A73622190" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:73622190 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukační situace - střety, konflikty, paradoxy, aporie
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá vybranými aspekty edukačních situací. Soustředí se na koncepty vzniklé na půdě společenských věd a jejich kolizemi se skrytým kurikulem školy.
Název v anglickém jazyce
Educational Situations - Conflicts, Paradoxes, Aporias
Popis výsledku anglicky
The Chapter deals with the occurences of Educational events. It focuses mainly on concepts created in the frame of social sciences research and their collisions with the hidden curriculum of the school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Science for Education - Education for Science
ISBN
978-80-558-0555-9
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
79-87
Počet stran knihy
378
Název nakladatele
Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—