Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching of foreign language and teaching of foreign culture in close related culture context = Polish-Czech case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33155524" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33155524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Kształcenie językowe a kompetencja kulturowa w warunkach blisko spokrewnionych kultur - sytuacja polsko-czeska

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Artykuł opisuje zagandnienia związane z dydaktyką kulturową i różnicami pomiędzy polskim a czeskim szeregiem kulturowym w odniesieniu do kultury dawnej. W ramach artykułu omawiane są zagadnienia historycznoliterackie istotne z punktu widzenia czeskiej lub polskiej historii literatury, które nie mają wyraźnych odpowiedników w drugim szeregu kulturowym lub odpowiedniki takie są inaczej funkjonalizowane, czego przykładami mogą być zagadnienia minnesangu, humanizmu renesansowego czy baroku.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching of foreign language and teaching of foreign culture in close related culture context = Polish-Czech case study

  • Popis výsledku anglicky

    A paper shows main problems in teaching of old polish literature in Czech Republic. In first part there is shown place of history of polish literature in polish studies outside Poland and role of Slavonic comparative studies in description of key terms used in history of literature discourse in Poland and in Czech Republic. Main part of the paper is focused on discrepancies of between polish and Czech literature of 15th, 16th and 17th century and its impacts in didactic of culture. Those discrepancies are related to such aesthetic phenomes like minnesang, Hussite literature, humanism and baroque.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dialog slovanských kultur

  • ISBN

    978-80-244-4771-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    59-69

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku