Trendy vzdělávání dospělých v hypermoderní době
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33156901" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33156901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy vzdělávání dospělých v hypermoderní době
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zaměřuje na identifikaci trendů ve vzdělávání dospělých v současnosti. Vychází z vymezení trendů, které není jednotné. Trend je pojímán jako cíl, odhad, vývoj i problém. Upozorňuje i na jiné oblasti vzdělávání dospělých než kvalifikaci. Podrobněji analyzuje trendy v oblasti výzkumu vzdělávání dospělých.
Název v anglickém jazyce
Trends in adult education in hypermodern time
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on identifying trends in adult education today. Based on the definition of the trends that are not uniform. The trend is conceived as an objective estimation, development and problem. Draws attention to other areas of adult educationthan a qualifying. Analyze in detail the trends in research of adult education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dospělý jedinec v hypermoderní společnosti
ISBN
978-80-244-4809-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
20-29
Počet stran knihy
96
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—