Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prosodic Transcription of Standard Chinese and its Use in Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33159150" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33159150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://revije.ff.uni-lj.si/ala/article/view/4592/6342" target="_blank" >http://revije.ff.uni-lj.si/ala/article/view/4592/6342</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4312/ala.6.1.35-45" target="_blank" >10.4312/ala.6.1.35-45</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Prosodic Transcription of Standard Chinese and its Use in Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present paper's main aim is to introduce a method of prosodic transcription (PTR) of Standard Chinese established by Oldřich Švarný in the background of the Czech Republic. It is used to describe suprasegmental features of Standard Chinese: stress prominence and linear segmentation of sentences. PTR is applied in teaching Chinese prosody in courses in the Czech Republic. This paper also contains a short sample text, students' opinion on PTR and an outline of the use of PTR in academic research.

  • Název v anglickém jazyce

    Prosodic Transcription of Standard Chinese and its Use in Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper's main aim is to introduce a method of prosodic transcription (PTR) of Standard Chinese established by Oldřich Švarný in the background of the Czech Republic. It is used to describe suprasegmental features of Standard Chinese: stress prominence and linear segmentation of sentences. PTR is applied in teaching Chinese prosody in courses in the Czech Republic. This paper also contains a short sample text, students' opinion on PTR and an outline of the use of PTR in academic research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Linguistica Asiatica

  • ISSN

    2232-3317

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SI - Slovinská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    35-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus